Veel chaos op de binnenweg F550. - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van zustershaaienbaai - WaarBenJij.nu Veel chaos op de binnenweg F550. - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van zustershaaienbaai - WaarBenJij.nu

Veel chaos op de binnenweg F550.

Door: webmaster

03 Augustus 2009 | IJsland, Reykjavik

Vanmorgen weer eerst lekker gezwommen en zowaar 40 baantjes getrokken dus de soep bij de bakker was welverdiend!
Op weg naar Reykjavik via de binnenlandweg F550. De weg ging redelijk goed maar voor name voor ons want we hebben veel gestrande auto's gezien met lekke banden, kapotte aanhangers en zelfs een hele uitlaat aan de kant van de weg. Het uitzicht iets verder weg van de weg was geweldig. Alsof je op de maan bent. Dit is de uitsmijterrit voor ons vertrek en we zijn blij dat we deze gekozen hebben. Het weer is enorm wisselvallig, binnen 5 minuten zon en regen. Jose heeft geprobeerd dat te filmen maar ik moet er dan maar bij zeggen dat het binnen 5 miniten was. Smartass....
Eenmaal in Reykjavik naar de herberg waar we net 2 andere vrouwen een kamer delen, zij zijn net vandaag aangekomen en blijven 14 dagen. We zijn jaloers. We geven wat tips en trucs en landkaarten door. Dan maar de laatste rit met Jimmy naar het centrum. Lekker bij een restaurant waar ze een visbuffet hadden. Daarna naar ons stamcafé voor de cappuccino.
Met een 4 weken geleden is het 's avonds een stuk donkerder. Het is nu 23.10 uur en het schemert behoorlijk. Dat was echt anders de vorige keer, toen werd het de hele nacht niet echt donker maar nu wel.
Morgen gaan we naar een heel groot winkelcentrum waar ze 170 winkels hebben. We gaan onwijs shoppen en wedden dat we met niks terug komen? Te zuunig om geld uut te gev'n moar wel een volgende vakaantie bedenk'n he?
William is nog steeds ziek, hij is vandaag naar de dokter geweest en heeft een acute virusinfectie aan het evenwichtsorgaan. Hoe komt die jongen daar toch aan? Vervelend dat ik er niet ben voor hem. Nog een paar nachtjes en dan kan ik hem verzorgen....

Zuster Baai.

• 04 Augustus 2009 - 20:47

Ria:

Hoi zuster baai,
    Ik wens jou en zuster haai een hele goede terugvlucht.
    Er wordt met smacht op je gewacht, door velen !
    Ik verheug me alvast op onze femie-avond voor alle verhalen.
    Groetjes aan zuster haai en veel liefs voor jou.
    Ria.

• 04 Augustus 2009 - 20:51

Mike:

Voor het geval je niet meer online bent: goeie reis terug!
    Ik heb genoten van de verhalen hier, voelt toch een beetje alsof je er bij bent geweest als lezer.

William: beterschap!

Groetjes, Mike